Opgelost door XS4ALL: Telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5224
Gebruiker
Nimmy Azizahamad
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Ik heb een mail gestuurd naar bovengenoemde bedrijf maar geen gehoor tot nu toe.
Vorig maand eind mei had ik hetzelfde klacht geen telefoonverkeer binnenkomend of buitengaand lijn. Ik heb toen een compensatie van hun gehad een maand vrij van abonnementsgeld maar wel 1jr mijn contract verlengd anders zou ik die compensatie niet krijgen. Nu gebeurt het weer gisteren 21/06/2012 geen telefoonverkeer na 17.00 en vanmorgen in de ochtenduren en daarna geen telefoon.
Ik heb een oude moeder waar ik elke dag 4x tel. contact moet houden en vandaag had ik een paar dringende telefoongesprek moeten voeren waar ik niet kan bellen.
Ik word niet goed van om elke maand dit probleem te gaan hebben. Ik blijf niet elke maand een nieuw contract te laten verlengen of op een compensatie te wachten.
Ik weet niet tot hoe lang ik nog moet wachten.
Ik hoop gauw dat jullie actie voor mij kan nemen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Nimmy Azizahamad

10 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Azizahamad,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nimmy Azizahamad
    Datum
    KPN Klantenservice heeft mijn klacht opgepakt en onder dossier nr. 6682970 wordt aan gewerkt. Heb nog niets vernomen van KPN. Wacht op antwoord.
  3. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Nimmy Azizahamad
    Datum
    Xs4all zou mijn verlenging van mijn contract terugdraaien maar nog geen reactie van hun gehoord. KPN Klachtenservice is hiermee bezig maar krijgen geen resultaat. Dossier 6682970. Geen mail of brief van Xs4all ontvangen.
    Momenteel is telefonie in orde en ik hoop dat het zo blijft alleen compensatie krijgen met verlenging van mijn contract dat is een beetje teveel gevraagd. Ik hoop dat de KPN Klachtenservice dit issue goed afhandeld en dat ik verder geen problemen krijg.
  5. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Nimmy Azizahamad
    Datum
    Waarom duurt het zo lang voordat xs4all mijn klacht echt goed gaat behandelen of toegeven om terug te draaien van de verlengde contract.
    Dit is echt een slechte zaak van hun om zo je klant te behandelen. Je zou denken een service beter gericht zou moeten zijn tegenover de klant dan je imago te redden. Ik hoop dat zij tot een goede conclusie kunnen komen en dat ik niet pas volgend jaar hoef te wachten totdat mijn contract echt is verlopen.
  7. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Nimmy Azizahamad
    Datum
    Bedankt voor de brief en het annuleren van de contractsverlenging.
  9. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Azizahamad,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    Nimmy Azizahamad
    Datum
    Ga zo door klachtenkompas en ik ben blij dat ik bij de klachtenkompas heb aangemeld anders was mijn probleem nooit goed opgelost. Heel hartelijk dank voor het begeleiden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nimmy Azizahamad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen