Klacht XS4ALL: Toch kosten voor installatie terwijl installatie kosteloos werd aangeboden bij Glasvezel aansluiting
Details
Klacht
Overstapservice + 3e TV ontvanger : niet door hun uitgevoerd ondanks wel aangegeven bij aanmelding via Reggefiber. Wij hebben extra kosten moeten maken bij de GRATIS installatie door monteur van onder andere 2 TV ontvangers, omdat bekabeling van de 20 meter kabel enkel inclusief is wanneer de kabel langs de muur aangelegd kon worden voor installatie. Ook de arbeidsuren worden extra in rekening gebracht. Dit staat echter nergens op de site vermeld. Ook niet waar werkzaamheden monteur worden vermeld. Dit wordt beloofd : Onze monteur verzorgt de volledige installatie bij u thuis. En hij test natuurlijk of alles werkt. Als u dit wilt, dan geeft u dit zelf aan tijdens uw bestelling. De monteur kost u niets.De monteur gaf ons een kostenplaatje van € 250,00. Uiteindelijk zijn de kosten beperkt gebleven tot € 157,40 omdat het doortrekken van de netwerkkabels en installatie sneller verliep dan verwacht. Via diverse tel. en emails met klantenservice XS4ALL geen succes behaald.
Gewenste oplossing
1. Compensatie voor de extra € 24,00 van de UPC kosten2. Compensatie voor de factuur van Guideon ten bedrage van € 157,40
3. opsturen van de door ons bestelde 3e extra TV ontvanger
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.