Klacht XS4ALL: Tweede DECT-telefoontoestel kan niet worden aangesloten

P.C. Joosten

Op de Xs4all website staat onder de kop Glasvezel/Fritzbox 7390 (mijn modem): Ook meldt u eenvoudig tot 6 DECT-toestellen aan. Bij mij is één toestel aangesloten, het tweede lukt niet. Ik heb op 21-09-2012 een aangetekende klacht ingediend met het verzoek schriftelijk te reageren. Twee weken later werd ik telefonisch benaderd door iemand van de helpdesk die nog niet het hele dossier had gelezen. Ik wilde niet in discussie en verzocht hem schriftelijk te reageren. Dat werd volmondig toegezegd. Echter tot op heden, 25-10-2012, heb ik nog niets ontvangen.
Pierre Joosten
Veenbesstraat 564
Soest
pierrejo@xs4all.nl

Ik wil meerdere toestellen kunnen aanmelden.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Joosten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens xs4all)
    P.C. Joosten
    Mijn reactie is dat ik nog steeds wacht op een schriftelijke reactie.
    XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Joosten,Van uw behandelaar van XS4allhebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    De klacht is opgelost.
    Een monteur van Guidion kwam. Hij nam een aan te sluiten DECT-toestel mee naar de FrtzBox, stelde die daar in. Die werkte. De tweede net zo. Ik helemaal gelukkig.
    Waarom lukte het mij niet en de Helpdesk evenmin? Omdat de aanmelding van een tweede en volgend toestel NIET via het computerscherm van de FritzBox dient te geschieden, maar (zonder computer) direct op de FritzBox zelf.
    Heb ik daarvoor zo’n ophef gemaakt, terwijl het geen probleem was.

P.C. Joosten

Ook een klacht indienen over XS4ALL?