Opgelost door XS4ALL: Upgrade mislukt, totaal geen informatie van XS4all!

Elmer079

Upgrade van internet naar alles in 1 smart lukt maar niet. Op 30-11 2015 aangevraagd, beoogde opleverdatum bij orderstatus was /is 15-12 2015. Op 22-12 zelf maar gebeld, upgrade was mislukt, aanvraag door XS4all opnieuw ingediend. Op 5-1 2016 maar weer gebeld, upgrade was (op 29-12) wederom mislukt, aanvraag door XS4all opnieuw ingediend. Op 13-1 2016 echter nog steeds geen hogere bandbreedte en ook nog geen tv. Heb Ziggo al een maand moeten verlengen, en zal dat waarschijnlijk nog wel een keer moeten doen. Je wordt door de servicedesk totaal niet geinformeerd als iets niet lukt, en als je daarna zelf niet belt, dan gebeurt er gewoon helemaal niets meer! Ook de orderstatus is na de beoogde opleverdatum van 15-12 2015 niet meer bijgewerkt/aangevuld met de nieuwe opdrachten! Het wil maar niet bij XS4all doordringen dat dit bijzonder klant onvriendelijk is, en dat je als klant gewoon op de hoogte wil worden gehouden over de status van je bestelling!

Duidelijke uitleg waarom een en ander maar niet wil lukken, en escalatie naar de backoffice omdat ze er bij de servicedesk op deze manier toch niet uit gaan komen! Om dit laatste had ik overigens al eerder gevraagd, maar dat was volgens de medewerker niet mogelijk. Dit strookt m.i. totaal niet met het klantvriendelijke imago dat XS4all wil uitdragen!
Ik geef XS4all nog 10 dagen om dit op een nette manier op te lossen, en anders ga ik zelf wel op zoek naar een andere oplossing/provider!

XS4ALL
    Geachte heer Haay,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    Elmer079
    Zowaar direct een mail van XS4all gehad, nieuwe opleverdatum is nu 20-1 2016. KPN gaat nu hopelijk het technische probleem oplossen, maar ik verwacht ook een reactie van XS4all m.b.t. de werkwijze van hun servicedesk. Als klant verwacht je op zijn minst een terugkoppeling als een bestelling niet netjes kan worden afgerond. De klant zelf dan maar naar XS4all laten bellen is wat mij betreft verre van klantvriendelijk!
    Elmer079
    Op 20-1 2016 kan ik hopelijk gebruik gaan maken van Alles in 1 Smart, maar nu heb ik van XS4all weer een schrijven gekregen dat mijn aanvraag voor Bellen van XS4all is geannuleerd! Geen idee hoe ze hierbij komen, maar ik heb indertijd Alles in 1 besteld INCLUSIEF bellen. Morgen maar weer eens naar de servicedesk bellen ...
    Elmer079
    Op 28-1 werkte alles naar behoren. KPN had ivm upgrade naar vvdsl in mijn wijk alle nieuwe aanvragen afgewezen. Servicedesk van XS4all heeft hier niet goed op geacteerd en had dit in hun systemen kunnen opzoeken. Ze hebben beterschap beloofd omdat ook zij van mening zijn dat de klant in dit soort situaties (die niet vaak voorkomen) goed moet worden geinformeerd en verder moet worden geholpen. Overigens nog wel steeds vreemd dat bij KPN begin december de gevraagde bandbreedte beschikbaar was.

Elmer079

Ook een klacht indienen over XS4ALL?