Opgelost door XS4ALL: Upgrade mislukt, totaal geen informatie van XS4all!
Details
De klacht
Upgrade van internet naar alles in 1 smart lukt maar niet. Op 30-11 2015 aangevraagd, beoogde opleverdatum bij orderstatus was /is 15-12 2015. Op 22-12 zelf maar gebeld, upgrade was mislukt, aanvraag door XS4all opnieuw ingediend. Op 5-1 2016 maar weer gebeld, upgrade was (op 29-12) wederom mislukt, aanvraag door XS4all opnieuw ingediend. Op 13-1 2016 echter nog steeds geen hogere bandbreedte en ook nog geen tv. Heb Ziggo al een maand moeten verlengen, en zal dat waarschijnlijk nog wel een keer moeten doen. Je wordt door de servicedesk totaal niet geinformeerd als iets niet lukt, en als je daarna zelf niet belt, dan gebeurt er gewoon helemaal niets meer! Ook de orderstatus is na de beoogde opleverdatum van 15-12 2015 niet meer bijgewerkt/aangevuld met de nieuwe opdrachten! Het wil maar niet bij XS4all doordringen dat dit bijzonder klant onvriendelijk is, en dat je als klant gewoon op de hoogte wil worden gehouden over de status van je bestelling!De oplossing
Duidelijke uitleg waarom een en ander maar niet wil lukken, en escalatie naar de backoffice omdat ze er bij de servicedesk op deze manier toch niet uit gaan komen! Om dit laatste had ik overigens al eerder gevraagd, maar dat was volgens de medewerker niet mogelijk. Dit strookt m.i. totaal niet met het klantvriendelijke imago dat XS4all wil uitdragen!Ik geef XS4all nog 10 dagen om dit op een nette manier op te lossen, en anders ga ik zelf wel op zoek naar een andere oplossing/provider!
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.