Klacht XS4ALL: Van kpn naar dochter van kpn

Lisaaa1

Ik heb 4 maart bij xs4all een overstap geregeld omdat wij van kpn af wilde, vanwege de apparatuur en storingen. 31 maart heb ik de apparatuur binnen gekregen en tot mijn schrik dezelfde die kpn gebruikt. 2 of3 april hierover gebeld met xs4all en gezegd dat ik van de overeenkomst af wilde zien. Dit was niet mogelijk aangezien mijn 7 bedenk dagen vanaf 4 maart waren ingegaan. Heb uitgelegd dat als ik had geweten dat hun bij kpn hoorden en de dezelfde apparatuur hadden ik nooit naar ze was over gestapt, kreeg als antwoord dat ik had moet vragen of ze de zelfde apparatuur hadden!
Maar waarom zou ik dat vragen als ik niet weet dat het 1 bedrijf is! Ze hebben aangeboden alleen tv voor mij op te zeggen maar ik heb graag alles in 1 van 1 bedrijf en wil geen kpn of familie van kpn! 9 april zijn we aangesloten en zit er dus aan vast nu anders moet ik een jaar maandelijks een boete betalen.
Heb bij aanmelding verteld waarom ik bij kpn weg wilde en is mij niet verteld dat xs4all onderdeel was!

Ik ben misleid door xs4all en wil niet bij familie van kpn! De klantenservice zeer onbehulpzaam en wil mijn contract laten ontbinden omdat zij mij nooit ingelicht hebben dat dit 1 bedrijf was en ik niet nog meer irritaties wil zoals we al jaren hebben gehad bij kpn.

XS4ALL
    Geachte mevrouw Burger-Hagedoorn,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Lisaaa1
    Ben benieuwd heb de oplossingen hier bekeken en ze zijn zeldzaam.....
    Lisaaa1
    Zo zeldzaam dat ik nog niks gehoord heb, echt schandalig!
    XS4ALL
    Geachte mevrouw Burger-Hagedoorn, Xs4all heeft u schriftelijk laten weten dat er geen geldige opzegreden is. Bovendien is er sprake van een een jarig contract.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Lisaaa1
    Zit vast aan een moeilijke provider nu, alles gaat moeizaam en kan er pas na een jaar vanaf! Het is dus afgehandeld, maar ben er zeker niet blij mee!
    XS4ALL
    Geachte mevrouw Burger-Hagedoorn, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van XS4all, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?