Klacht XS4ALL: Vanaf ingangsdatum contract geen TV/Internet

Patrick Lensen

Op 14-12-2012 ging ons contract in met Xs$all.
En vanaf die datum hebben wij tot op heden nog geen TV en Internet.
Ondertussen meerdere keren contact gehad met Xs4all en we zijn eerst wijsgemaakt dat het door onze lijn lag van KPN, dus KPN ingeschakeld.

Die hebben vervolgens contact opgenomen om te melden dat er niets mis was met de lijn en het probleem bij Xs4all lag. Dus weer contact opgenomen met Xs4all met een uiterst onbeschoft persoon die uiteindelijk alles in ons dossier zou zetten en dat de volgende ochten contact zou worden gezocht met ons.

Die volgende ochtend niets gehoord dus maar OPNIEUW zelf gebeld.
Bleek dat er niets in het dossier vond maar dat er onmiddelijk onderzoek werd gedaan.
Na een paar uur werden we gebeld door Xs4all dat er het probleem inderdaad bij Xs4All lag en dat het die middag zou zijn opgelost en op 19-12-2012 om 17:00 alles zou moeten werken.

Nou we hebben nog steeds helemaal niets en ik wordt er een beetje moe maar vooral boos om.

Mijn geduld begint ook op te raken en ik hoop dat het nog binnen een dag is opgelost.

Of binnen zeer korte tijd een goed werkend signaal of anders ontbinding van contract.
Misschien dat een concurrent wel goed omgaat met NIEUWE klanten.

XS4ALL
    Geachte heer Lensen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?