Klacht XS4ALL: Veel ellende a.g.v. overstap naar pairbonding van XS4all

J Rovers

Overstap naar pair bonding (twee koperdraden) is dramatisch geweest. Sinds meer dan een maand geen stabiel internet en tv. Ik heb te maken met een zogenaamde "klapperlijn". De verbinding valt weg waardoor internetten niet of nauwelijks mogelijk is en ook tv kijken lastig is. Na de installatie heb ik letterlijk uren met de helpdesk van XS4all aan de lijn gezeten. Ook heb ik mijn eigen mobiele data verbruikt toen ik helemaal geen verbinding had. Het lukt XS4all helaas niet om mijn stabiele lijn terug te krijgen. Ik heb voorgesteld om weer terug te gaan naar 1 lijn (i.p.v. pair bonding) gaf XS4all aan dat er waarschijnlijk een downtime van 1 tot 2 weken zal zijn. Dit vind ik onacceptabel lang. Voordat ik overstapte naar pairbonding was ik een tevreden klant van XS4all en deelde mijn enthousiasme altijd in mijn omgeving. Helaas is nu mijn beeld van XS4all zeer negatief. Ik wil graag klant blijven maar het lijkt erop dat ik toch moet gaan opzeggen en een andere leverancier vragen om mijn internet/tv naar behoren te installeren.

Binnen een week en zonder downtime mijn lijn terugbrengen naar 1 koper verbinding. Financiële compensatie voor niet geleverde diensten.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Rovers,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?