Klacht XS4ALL: Veel ellende a.g.v. overstap naar pairbonding van XS4all

Klachtnummer
# 264479
Gebruiker
J Rovers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Overstap naar pair bonding (twee koperdraden) is dramatisch geweest. Sinds meer dan een maand geen stabiel internet en tv. Ik heb te maken met een zogenaamde "klapperlijn". De verbinding valt weg waardoor internetten niet of nauwelijks mogelijk is en ook tv kijken lastig is. Na de installatie heb ik letterlijk uren met de helpdesk van XS4all aan de lijn gezeten. Ook heb ik mijn eigen mobiele data verbruikt toen ik helemaal geen verbinding had. Het lukt XS4all helaas niet om mijn stabiele lijn terug te krijgen. Ik heb voorgesteld om weer terug te gaan naar 1 lijn (i.p.v. pair bonding) gaf XS4all aan dat er waarschijnlijk een downtime van 1 tot 2 weken zal zijn. Dit vind ik onacceptabel lang. Voordat ik overstapte naar pairbonding was ik een tevreden klant van XS4all en deelde mijn enthousiasme altijd in mijn omgeving. Helaas is nu mijn beeld van XS4all zeer negatief. Ik wil graag klant blijven maar het lijkt erop dat ik toch moet gaan opzeggen en een andere leverancier vragen om mijn internet/tv naar behoren te installeren.

De oplossing

Binnen een week en zonder downtime mijn lijn terugbrengen naar 1 koper verbinding. Financiële compensatie voor niet geleverde diensten.

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rovers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen