Klacht XS4ALL: Verbinding nooit volledig opgeleverd, wel kosten in rekening brengen

Klachtnummer
# 35053
Gebruiker
Mick
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 30 juni bestelde ik Alles-in-1 Extra bij XS4ALL. Omdat ik internet en televisie altijd zelf heb geïnstalleerd, koos ik voor het doe-het-zelf-pakket. Op 29 juli werd de verbinding opgeleverd. Op 31 juli had ik bij installatie geen verbinding. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht met XS4ALL. De medewerker bevestigde dat de verbinding zou zijn opgeleverd, maar kon geen contact krijgen met het modem. Hij vermoedde dat de verbinding op een verkeerd aderpaar was opgeleverd. Hij wilde hiervoor een monteur laten komen. Toen ik hier om vroeg, werd bevestigd dat de monteur 's avonds kon komen. Ik heb mij hierna laten doorverbinden met Guideon. Hier bleek dat de afspraak niet buiten werktijd kon in mijn woonplaats. Hierna volgde veelvuldig e-mailcontact met XS4ALL, waarbij ik zelf mijn aderparen heb onderzocht. Het aderpaar is door XS4ALL ook nog verhuisd. Helaas heeft dit nog altijd geen resultaat opgeleverd. Ondertussen ben ik ruim 6 weken niet bereikbaar op mijn vaste telefoon.

De oplossing

Kwijtschelden van rekeningen die al wel zijn verstuurd. Zoals beloofd een monteur in de avonduren. Het zou ook fijn zijn als de afdelingen binnen het bedrijf onderling contact houden, zodat ik niet steeds opnieuw mijn klacht hoef uit te leggen aan anderen. Is het niet mogelijk een monteur te sturen in de avonduren (of het weekend), dan wil ik van mijn contract af. Het is voor mij niet makkelijk om vrij te krijgen van werk, dit moet zes weken van te voren aangegeven worden. Ik ben niet van plan zo lang te wachten op een werkende internet- en telefoonverbinding en televisie.

5 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Sevenhuijsen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    Mick
    Datum
    Ik ben in afwachting van de reactie van XS4All.
  3. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Sevenhuijsen, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Mick
    Datum
    Enkele dagen geleden ontving ik een e-mail. U geeft aan dat Guideon een notitie achter mijn naam heeft geplaatst, dat ik graag een monteur buiten kantooruren ontvang. Guideon zou geprobeerd hebben mij te bellen. Misschien op de vaste lijn die het niet doet? Voordat ik een afspraak maak, hoor ik graag hoe u de kosten en het ongemak van de laatste maanden gaat vergoeden. Overigens is uw opzegging van mijn vorige internetaanbieder schijnbaar nooit door hun ontvangen?
    Dank voor uw reactie.
  5. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Sevenhuijsen, Kunt u een mobielnummer opgeven waarop u bereikbaar bent?
    Dan kan de behandelaar van de reactie contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen