Opgelost door XS4ALL: Verkeerde voorlichting.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87223
Gebruiker
John
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In de eerste plaats de overstap van een andere provider. Volgens medewerker klantenservice (telefonisch)zou het geregeld worden door XS4All. Toen ik mij als klant ging aanmelden bleek dat ik toch alles zelf moest doen, en voor de zekerheid moest ik mijn contact bij de oude provider maar door laten lopen. Extra maand kosten.

Tweede frustratie van mij. Op de site staat dat je een 100 MB alles in 1 glasvezel abonnement de eerste 6 maanden voor 55 euro.
Ik heb nog geen rekening ontvangen lager dan boven de 70 euro. Op klacht wordt wel gereageerd maar met rekensommen die niet overeenstemmen met wat op de site staat. Ik verwacht 6 maanden 55 euro te betalen en een soepele overstap, zonder extra kosten.

Verder ben ik wel tevreden over de kwaliteit van de tv en internet.

Dus heb ik veel extra kosten gemaakt.

De oplossing

Gewoon de eerste 6 maanden, zoals op de site staat, 55 euro betalen.

4 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Ferwerda,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    (namens XS4all)
  2. Auteur
    John
    Datum
    Vandaag weer een mail ontvangen van XS4all. Er wordt weer niet ingegaan op mijn opmerking over de misleiding. 6 maanden 55 euro. Wel heeft men meteen mijn gratis aanbieding van HBO meteen stop gezet. Terwijl mij telefonisch was meegedeeld dat ik dat zelf rond 20 december moest doen. Er was ook in dat telefoongesprek gezegd dat XS4all dat niet voor mij kon doen! Kortom, en ik wil er geen woorden meer aan vuil maken, ik blijf een slecht gevoel houden en ik heb spijt van de overstap naar XS4all.
  3. Auteur
    John
    Datum
    Gisteren een mail ontvangen van Xs4 all. In de mail wordt ik voor een gedeeltelijk tegemoet gekomen. Alleen de maand extra aanhouden van mijn vorige provider blijft wel voor mijn rekening .
    Voor mij is het nu afgedaan en gewoon genieten van de prima tv beelden en snel en stabiel internet .
  4. Auteur
    John
    Datum
    Opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
John
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?