Opgelost door XS4ALL: Videoland is geen Videoland

content Opgelost
Wendy

Videoland wordt aangeboden als zijnde Videoland maar is dit niet. Ik heb telefonisch mijn diensten afgesloten bij XS4ALL met Videoland erbij. Mij is nooit verteld dat er voor €8,99 maar een selectie is te zien. Nu kom ik er na een paar maanden achter dat je bij Videoland zelf ook €8,99 betaald en wel alles kan zien. Zoals bijvoorbeeld hele series in plaats van 1 of 2 aflevering per seizoen. Na mijn klacht te hebben gemaakt zegt XS4ALL dat ik geen compensatie krijg omdat hun gewoon hebben geleverd. Dat hebben ze ook gedaan mij in de waan gelaten dat ik Videoland had waar ik complete series kan kijken en niet een mini selectie en dat voor hetzelfde geld.

Ik vindt dat ze in gebreken zijn gebleven daar het niet op de website staat of mij is mede gedeeld bij telefonisch afsluiten.

Ik wil een deel van mijn geld terug en ik wil open en eerlijkheid naar de klant toe.
De afhandeling was snel en ik krijg compensatie. Wat de uitleg betreft is het weer een ander verhaal als van de medewerkers van de klantenservice. Maar wel de service die ik verwacht van XS4ALL. Dus kortom toch een tevreden klant.

XS4ALL
    Geachte mevrouw Versluijs,

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
    XS4ALL
    Geachte mevrouw Versluijs,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL )

Ook een klacht indienen over XS4ALL?