Opgelost door XS4ALL: WebTV app

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186883
Gebruiker
Gewoonton
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op onze 2 Ipads is de i.o.s. versie 9.3.5 geinstalleerd.Deze zijn niet te updaten naar i.o.s.10
Gisteren 22 sept. is eer een nieuwe appversie van XS4all versie 1.4.1 ter grootte van 4,3MB uitgekomen.
Na deze update werkt de Webtv niet meer.
De zenders het XS4ALL logo alsmede de tijdsbalk zijn wel zichtbaar op het scherm.
Gisteravond,vanmorgen en vanmiddag de internetvraagbaak gebeld.Vanmiddag kreeg ik een onbevredigend antwoord dat er niets aan te doen was i.v.m. een eventueel lek.(Met verwijzing naar apple).
Het bevreemd mij zeer dat alle andere apps daar voor mijn gevoel geen last van hebben.
Op mijn PC welke draait op windows 10 en mijn android tsl. werken de voor deze apparaten ontwikkelde apps. wel.

De oplossing

App toegangkelijk maken voor versies lager dan I.O.S.10

5 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer De Ruiter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    Gewoonton
    Datum
    Vanmiddag om 16.45 uur ben ik door een medewerker gebeld.
    Men zou intern het onderwerp behandelen en mij morgen c.q.overmorgen terugbellen.
  3. Auteur
    Gewoonton
    Datum
    Vanmiddag 16.40 uur ben ik weer gebeld met de mededeling dat
    de benodigde app zal worden aangepast.Men houdt mij op de hoogte is beloofd.
  4. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer De Ruiter,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)


  5. Auteur
    Gewoonton
    Datum
    Eerst word je met kluitje in het riet gestuurd maar de laatste medewerker heeft naar mijn beleving mijn klacht goed opgepakt.
    Een pluim voor Bram de Jonge van XS4All.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gewoonton
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is prima opgelost+1 maand gratis TV.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen