Opgelost door XS4ALL: WebTV app

Gewoonton

Op onze 2 Ipads is de i.o.s. versie 9.3.5 geinstalleerd.Deze zijn niet te updaten naar i.o.s.10
Gisteren 22 sept. is eer een nieuwe appversie van XS4all versie 1.4.1 ter grootte van 4,3MB uitgekomen.
Na deze update werkt de Webtv niet meer.
De zenders het XS4ALL logo alsmede de tijdsbalk zijn wel zichtbaar op het scherm.
Gisteravond,vanmorgen en vanmiddag de internetvraagbaak gebeld.Vanmiddag kreeg ik een onbevredigend antwoord dat er niets aan te doen was i.v.m. een eventueel lek.(Met verwijzing naar apple).
Het bevreemd mij zeer dat alle andere apps daar voor mijn gevoel geen last van hebben.
Op mijn PC welke draait op windows 10 en mijn android tsl. werken de voor deze apparaten ontwikkelde apps. wel.

App toegangkelijk maken voor versies lager dan I.O.S.10

XS4ALL
    Geachte heer De Ruiter,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
    Gewoonton
    Vanmiddag om 16.45 uur ben ik door een medewerker gebeld.
    Men zou intern het onderwerp behandelen en mij morgen c.q.overmorgen terugbellen.
    Vanmiddag 16.40 uur ben ik weer gebeld met de mededeling dat
    de benodigde app zal worden aangepast.Men houdt mij op de hoogte is beloofd.
    XS4ALL
    Geachte heer De Ruiter,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Gewoonton
    Eerst word je met kluitje in het riet gestuurd maar de laatste medewerker heeft naar mijn beleving mijn klacht goed opgepakt.
    Een pluim voor Bram de Jonge van XS4All.

Gewoonton
De klacht is prima opgelost+1 maand gratis TV.

Ook een klacht indienen over XS4ALL?