Internet explorer, Chrome en Firefox allen hetzelfde resultaat: WebTV van XS4all werkt niet(zwart beeld op elk kanaal) Silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd/geactiveerd. Maakt niets uit. Gezien eerdere klachten van WebTV gebruikers: moeten we eerst massaal op een andere provider overstappen of hoe zit dat met de tot nu toe echt goede service die xs4all leverde???
Henk van Noort, Gilze
De oplossing
(eindelijk?) geen tijdelijke maar echte oplossing: werkende webtv van xs4all....
4 reacties
Auteur
XS4ALL
Datum
Geachte heer Van Noort,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
kapoen
Datum
Via de XS4all helpdesk prima begeleid (zoals ik gewoon ben..) naar een aantal mogelijke oplossingen en de derde ervan werkte prima:browser vensters sluiten. het bestand "PlayReady" in de ProgramData folder verwijderen. handmatig een lege folder "PlayReady" in ProgramData maken. Browser herstarten et voila, het werkt!
Auteur
XS4ALL
Datum
Geachte heer Van Noort,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
Auteur
kapoen
Datum
Klacht is afgesloten
Uiteindelijke oplossing
Auteur
kapoen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over XS4ALL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.