Opgelost door XS4ALL: XS4all, AVM en KPN blijven naar elkaar wijzen en er wordt niets opgelost.

sad Opgelost
Dedters

Sinds de pair binding is de internetsnelheid nauwelijks toegenomen. De problemen wel. De Fritz!box 7581 is inmiddels vervangen door de 7583, maar ook bij dit modem blijft de verbinding klapperen. XS4ALL wacht op AVM voor een software update. AVM verwijst KPN een instabiele verbinding te leveren en KPN zegt dat er niets aan de hand is. Toch kan ik in het modem zien dat er heel veel snelheidsverschil zit tussen lijn 1 en 2.
Inmiddels is er een ‘gewoon’ 7590 geleverd die niet met pair bonding werkt en waarvan het DECT gedeelte door de Fritz!fon vaker niet dan wel te vinden is.

Een stabiele internetverbinding leveren met een fatsoenlijk modem dat doet wat het moet doen.
XS4ALL is afhankelijk van haar leveranciers zoals KPN en AVM (Fritz!). XS4ALL has beloofd ons op de hoogte te houden, maar heeft dat niet gedaan. Toevallig zag ik zelf op de site van AVM dat er een nieuwe firmware voor het modem was. Die firmware loste het probleem op.

XS4ALL
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

XS4ALL

Ook een klacht indienen over XS4ALL?