Klacht XS4ALL: XS4ALL, first class bagger

Klachtnummer
# 142960
Gebruiker
B de Beer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

XS4ALL pretendeert "first class" te zijn. Minste storingen, beste klantenservice, beste provider etc.

Dit is verreweg niet het geval. Je kunt eerder spreken van first class ellende. In niets lijkt XS4ALL meer op het bedrijf van vroeger, jaren geleden leverden zij echt kwaliteit. Tegenwoordig is het niets meer dan een slap aftreksel van KPN/Telfort, het moederbedrijf van XS4ALL. Ze zijn hard op weg de merknaam XS4ALL af te breken tot het niveau/imago van UPC. Kan helaas niet al mijn ervaringen kwijt in 1000 karakters.

Zij melden nooit alle storingen op hun website. Ook de communicatie naar de klanten is allerbelabberdst. Zie de landelijke storing. Maar het ergste is dat de TV ontvanger al diverse keren geplande programma's niet opneemt. En niet alleen bij ons. Ook andere XS4ALL klanten hebben hier last van. XS4ALL komt alleen maar met het standaard credo "bekend probleem (we melden het alleen niet op onze website), er wordt aan gewerkt". Jammer dat dat al weken duurt.

De oplossing

Zorg dat alle programma's opgenomen worden, of lever je klanten een deugdelijke TV ontvanger! Er wordt 2,50 per ontvanger per maand voor betaald!

3 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Beer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    B de Beer
    Datum
    Keurig netjes 2x door XS4ALL terug gebeld. In de week tussen het eerste telefoontje en de tweede geen storingen ervaren. Enige wat is gebeurd is is weer een reset van de ontvanger. Tegemoetkoming gehad. Ondanks de wellicht goede bedoelingen toch vandaag weer een vastloper en is een opname verdwenen uit de opnamelijst. Dus nee, nog niet tevreden m.b.t. De ontvanger. Het blijft een onbetrouwbaar apparaat!
  3. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Beer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen