Klacht XS4ALL: XS4ALL, first class bagger

B de Beer

XS4ALL pretendeert "first class" te zijn. Minste storingen, beste klantenservice, beste provider etc.

Dit is verreweg niet het geval. Je kunt eerder spreken van first class ellende. In niets lijkt XS4ALL meer op het bedrijf van vroeger, jaren geleden leverden zij echt kwaliteit. Tegenwoordig is het niets meer dan een slap aftreksel van KPN/Telfort, het moederbedrijf van XS4ALL. Ze zijn hard op weg de merknaam XS4ALL af te breken tot het niveau/imago van UPC. Kan helaas niet al mijn ervaringen kwijt in 1000 karakters.

Zij melden nooit alle storingen op hun website. Ook de communicatie naar de klanten is allerbelabberdst. Zie de landelijke storing. Maar het ergste is dat de TV ontvanger al diverse keren geplande programma's niet opneemt. En niet alleen bij ons. Ook andere XS4ALL klanten hebben hier last van. XS4ALL komt alleen maar met het standaard credo "bekend probleem (we melden het alleen niet op onze website), er wordt aan gewerkt". Jammer dat dat al weken duurt.

Zorg dat alle programma's opgenomen worden, of lever je klanten een deugdelijke TV ontvanger! Er wordt 2,50 per ontvanger per maand voor betaald!

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw De Beer,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    B de Beer
    Keurig netjes 2x door XS4ALL terug gebeld. In de week tussen het eerste telefoontje en de tweede geen storingen ervaren. Enige wat is gebeurd is is weer een reset van de ontvanger. Tegemoetkoming gehad. Ondanks de wellicht goede bedoelingen toch vandaag weer een vastloper en is een opname verdwenen uit de opnamelijst. Dus nee, nog niet tevreden m.b.t. De ontvanger. Het blijft een onbetrouwbaar apparaat!
    XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw De Beer,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?