Opgelost door XS4ALL: xs4all antwoordt niet

rolfkitty

al geruime tijd ontvang ik dagelijks tientallen spammails, seksueel/sierraden/financiële diensten. vaak dezelfde engelse teksten en woorden als F*CKBUDDY en HOOkup.
afzender steeds verschillende namen en hoofdgeadresseerden steeds met xs4all adres.

ik heb tientallen mails aan xs4all gestuurd en hen nu werkelijk belaagd met kopieën. en hen gevraagd te filteren op herkenbare woorden. ik krijg een enkele als antwoord dat ze het vervelend vinden maar er niets aan kunnen doen. dit kan zo niet langer. ik ben van plan alle misbruikte geadresseerden op te roepen bij xs4all te klagen. de chef van de klachtenservice is de heer ten oever en hij laat ook niets van zich horen.
kunnen jullie helpen xs4all op te peppen?

kunnen jullie bij xs4all aandringen op behandeling van de klacht en het oplossen van het storende probleem?

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Kat,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
    rolfkitty
    vol verwachting wacht ik op een reactie. intussen weer tientallen spams ontvangen.
    rolfkitty
    het aankaarten van mijn probleem bij klachtenkompas/consumentenbond heeft formidabel gewerkt. de afdeling conflictbemiddeling heeft snel en doeltreffend geholpen. dank daarvoor.
    de wijze waarop de klantenservice/helpdesk heeft gefunctioneerd is beneden peil en behoeft grondige verbetering.
    pas door klachtenkompas is de zaak opgelost. dank aan klachtenkompas.
    XS4ALL
    Geachte heer Kat,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)
    rolfkitty
    de oppepper door klachtenkompas heeft uitstekend gewerkt. een andere afdeling dan de slordige klachtenservice heeft de klacht verholpen. zeer behulpzaam en doeltreffend. dank aan klachtenkompas