Klacht XS4ALL: XS4ALL GEEFT TOE DAT ZE GEEN STABIEL INTERNET KUNNEN LEVEREN

Klachtnummer
# 535905
Gebruiker
Gebruiker1620138543
Datum
1 reactie

Details

De klacht

XS4ALL geeft toe: 'Een stabiele verbinding hoort niet tot de xs4all mogelijkheden';  terwijl ik wel vanaf het begin van mijn abonnement het volle pond bij hun betaald heb voor snel stabiel internet en TV.

Nu blijkt dat dit technisch voor xs4all niet mogelijk is. Maar het is wel zo aan mij verkocht. Ik heb dus betaald voor niet geleverde diensten.  Om de problemen op te lossen hebben ze me wel in de tussentijd 

extra repeaters laten aanschaffen. Nu blijkt dat ze op mijn adres GEEN stabiel internet kunnen leveren. 

De repeaters willen ze terugnemen maar de dure breedband abonnementskosten worden zelfs niet gedeeltelijk gerestitueerd.  Hoezo klantgericht????

De oplossing

Minimaal 2/3 van de totale abonnementskosten restitueren

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen