XS4ALL komt de door de medewerker gedane toezeggingen niet na. Ze reageren niet op mijn mails. En telefonisch is het mij niet mogelijk gebleken nog contact te krijgen
De oplossing
De gedane beloftes nakomen voor einde van vandaag 13 jun 2018
2 reacties
Auteur
XS4ALL
Datum
Geachte heer/mevrouw Frijns,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
Auteur
XS4ALL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw Frijns,
Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.
Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Thelly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kan meedelen dat ik zeer tevreden en blij ben ben over de oplossing van mijn klacht. Deze werd meteen door XS4ALL opgepakt door het team conflictbemiddeling en door de klantenservicemedewerkster. Beiden namen gelijk contact op en onderhielden dat ook nauwgezet tot alles geheel rond was. Van harte bedank ik de betreffende medewerkers van XS4ALL voor de wijze waarop alles werd opgelost. Van mij krijgen beiden een dikke 10.
Met vriendelijke groeten,
Thelly
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over XS4ALL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.