Opgelost door XS4ALL: XS4ALl komt belofte niet na.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 307724
Gebruiker
Thelly
Datum
2 reacties

Details

De klacht


XS4ALL komt de door de medewerker gedane toezeggingen niet na.
Ze reageren niet op mijn mails.
En telefonisch is het mij niet mogelijk gebleken nog contact te krijgen

De oplossing


De gedane beloftes nakomen voor einde van vandaag 13 jun 2018

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Frijns,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Frijns,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thelly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kan meedelen dat ik zeer tevreden en blij ben ben over de oplossing van mijn klacht. Deze werd meteen door XS4ALL opgepakt door het team conflictbemiddeling en door de klantenservicemedewerkster. Beiden namen gelijk contact op en onderhielden dat ook nauwgezet tot alles geheel rond was. Van harte bedank ik de betreffende medewerkers van XS4ALL voor de wijze waarop alles werd opgelost. Van mij krijgen beiden een dikke 10. Met vriendelijke groeten, Thelly
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen