Klacht XS4ALL: XS4ALL Liquideert mijn abonnement en wil me een duurder abonnement door de strot duwen

Klachtnummer
# 260644
Gebruiker
A de Bruijn
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Tot op heden had ik een compact abo bij xs4all 20mbits/sec a 30€ /mnd.
hjet volgende abo bijxs4all is een smart abo. 40 mbits/sec
Op 18 april kondigde Xs4all aan mijn abo te wjzigen naar 40mbits/sec ten bedrage van 5€ kosten verhoging. Ik heb hier niet om gevraagd!
En wens dan ook mijn oude abo tegen de oude prijs te behouden.
Als ik 40mits/sec had gewillen had i wel en smart abo afgesloten.Maar ik ben tevreden met mijn 20 mbits/sec

Gewenste oplossing

Abo behouden tegen de oude voorwaarden en prijs!

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Bruijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw De Bruijn,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen