Klacht XS4ALL: Xs4all netwerk valt uit.

Jos19644

Ik heb een modem van 7581 van xs4all die iedere keer de uit valt waardoor de tv het ook niet meer doet. Iedere keer krijg als ik bel wordt ik met een kluitje het riet in gestuurd. Ik krijg een nieuw kabeltje, of ik moet de firmware van de tv tuner vernieuwen of het ligt wan de splitter die er tussenuit moet. Er is een keer een monteur van xs4ll geweest die weer aan een kabeltje wat heeft gedaan. Er is ook een monteur van KPN geweest die ook wat draden heeft gewijzigd. Dit alles heeft niet geholpen. Nu heb ik weer een afspraak dat een monteur van kon langs komt. Moet ik weer vrij voor nemen. Maar wat blijkt als je er even op zoekt. Het probleem wordt veroorzaakt door het 7581 modem. En dat is al een tijdje bekent. Waarom vervangen ze dat ding dan niet?

Ziggo

XS4ALL
    Geachte heer Gordijn,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)
    XS4ALL
    Geachte heer Gordijn,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?