Klacht XS4ALL: Xs4all netwerk valt uit.

Klachtnummer
# 261252
Gebruiker
Jos19644
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een modem van 7581 van xs4all die iedere keer de uit valt waardoor de tv het ook niet meer doet. Iedere keer krijg als ik bel wordt ik met een kluitje het riet in gestuurd. Ik krijg een nieuw kabeltje, of ik moet de firmware van de tv tuner vernieuwen of het ligt wan de splitter die er tussenuit moet. Er is een keer een monteur van xs4ll geweest die weer aan een kabeltje wat heeft gedaan. Er is ook een monteur van KPN geweest die ook wat draden heeft gewijzigd. Dit alles heeft niet geholpen. Nu heb ik weer een afspraak dat een monteur van kon langs komt. Moet ik weer vrij voor nemen. Maar wat blijkt als je er even op zoekt. Het probleem wordt veroorzaakt door het 7581 modem. En dat is al een tijdje bekent. Waarom vervangen ze dat ding dan niet?

De oplossing

Ziggo

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Gordijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Gordijn,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen