Klacht XS4ALL: xs4all slecht bereikbaar voor vraag, goed bereikbaar voor nieuwe klant

Black Bart

Vor de komende verhuizing heb ik dit willen melden bij XS4All. Was zeer content met deze provider. En ben bij het klant worden ook snel en doeltreffend geholpen.
Nu wil ik verhuizen, Ik krijg zelfs niet de gelegenheid om een vraag te stellen. Kom telkens in een zeer lange wachtrij te staan. Niet 1 x, maar meerdere malen in een tijds bestek van 2 weken. dus op tijd aangemeld Het stak wel dat als ik aan meld als nieuwe klant ik direkt iemand spreek. Alleen na het aanhoren van mijn relaas werd ik weer in een lange wachtrij gezet. Uireindelijk nog net buiten de termijn van de maand opzeg termijn maar een aangetekende brief gestuurd. Werd 2 wekenlater gebeld op een zaterdag. Kreeg een heel verhaal, men wil mij helpen met het opzeggen !? ( ik had dus al opgezegd met een aangetekende brief) en ik kan de spullen opsturen, krijg ik nog een doos voor. Jullie passen niet meer in het schema. Het is nu jullie probleem. Wel alles doen voor nieuwe klant, de bestaande mag barsten

ze komen de spullen maar halen, ze konden ze toen ook brengen

XS4ALL
    Geachte heer Van der Zwan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    XS4ALL
    Geachte heer Van der Zwan, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Xs4all)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?