Klacht XS4ALL: XS4ALL wijzigt eenzijdig contract, levert minder en laat daar meer voor betalen.

Dieudonnee*

M.i.v. 1 juli geeft xs4all de zender TV5Monde niet meer door. Ik heb direct gereageerd op dat bericht, maar vergeefs, ze mogen kennelijk eenzijdig een contract wijzigen. Maar nu zijn ook de programma’s die ik opgenomen heb verdwenen, terwijl in mijn contract staat dat deze nog een jaar beschikbaar blijven. Dat klopt dus niet.
Er zal een andere zender komen in plaats van TV5Monde, maar die komt pas 18 juli, de weken dat er een zender minder is zijn dus kassa voor xs4all, want je moet betalen voor een zender die je niet krijgt, dus waar xs4all niet voor betaalt.
En dan zijn ook nog alle prijzen verhoogd, mijn abonnement is er niet meer, ik heb nu een hoger en dus duurder abonnement. Met minder diensten en van het snellere internet merk ik helemaal niets.
Als dit de beste provider moet voorstellen, dan wil ik niet weten hoe de andere zijn. Misschien moet de Consumentenbond nog eens kijken of de enquetes wel op de juiste manier verwerkt worden.

Ik wil mijn TV5Monde terug, of minstens mijn opnames nog kunnen zien. Wat internet betreft wil ik betalen voor de snelheid die ik eerder had, dat is simpel te regelen.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw ,

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
    Dieudonnee*
    Het antwoord van xs4all: ze vinden dat ik te veel klachten heb. Er zijn inderdaad nogal wat storingen geweest de laatste tijd, die mag ik misschien niet melden? Verder begrijpt xs4all het als ik liever een andere provider kies, “waarvan de diensten beter aansluiten bij hetgeen ik voor ogen heb”. Maar ik vraag niet meer dan te krijgen wat ik gekocht heb en ik wil niet voortdurend te maken krijgen met storingen, prijsverhogingen en het vervangen van mijn abonnement door een duurder abonnement.
    Ik begrijp nu wel waarom xs4all de “beste provider” kan zijn. Een klant die niet tevreden is wordt aangespoord te vertrekken. Dan hou je inderdaad alleen degenen over die wel tevreden zijn.

Dieudonnee*

Ook een klacht indienen over XS4ALL?