Klacht XSnews: Informeren wanneer betaald is voordat abonnement gestopt kan worden

Klachtnummer
# 327209
Gebruiker
zap4gp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement stop gezet. Was afgeschreven en had het teruggeboekt. Dus betaal herrinering van XSNews. Eerst moest ik betalen voordat het stopgezet kon worden met het verzoek hun te informeren. Was ik helaas vergeten maar vind dit eigenlijk niet kunnen. Onderstaande mail ontvangen na de ene laatste keer dat het was afgeschreven.
---
Beste

Mijn collega heeft u geschreven:
> BELANGRIJK: Laat het ons even weten wanneer u de betaling heeft voldaan. Dan kunnen wij u zo spoedig mogelijk voorzien van een opzegbevestiging.

Als u dat dus niet doet kunnen wij het niet afronden en wordt het wederom verlengd

---

De oplossing

Mensen niet meer lastig vallen met de eis dat ze hun moeten informeren als ze betaald hebben na opzeggen abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat XSnews hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over XSnews?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen