Klacht Xtra Materieel: Verhhuurbedrijf Xtra Materieel houdt ten onrechte borgsom vast.

R.Vis

Op maandag 18-02 wordt door mij als particulier gereedschap gehuurd bij de Rotterdamse vestiging van Xtra Materieel waarvoor per pin een borg a €250 moet worden voldaan, hetgeen wordt verrekend met de huur en verbruiksartikelenk na retour het eventueel overblijvende bedrag zal worden teruggestort.
Het gehuurde wordt ‘s middags om 13.00 u weer teruggebracht en door de baliemedewerker beoordeeld op compleetheid en event beschadigingen en manco’s, dit is niet het geval.
Op dinsdag stuur ik een mail met de vraag waar het restant van mijn borg blijft waarop antwoord komt van X-M dat dit dezelfde middag zal worden overgemaakt. Op woensdag 20-02 om 13.30 bel ik met de administratie van Xtra-Materieel waarom het onterecht vasthouden van de borg zo lang duurt en de beloftes niet worden nagekomen. De medewerkster overlegt met haar collega en zegt toe dat die gelijk werk zal maken van de terugboeking, een uur later schrijf ik dit bericht.
Xtra Materieelden wil kennelijk liever geen particuliere huurders en schrikt deze af door het oneigenlijk vasthouden van van de borg voor al lang ingeleverd en onbeschadigd gereedschap.

Terugstorten van het verschil huur/ borg

Wij vinden dat Xtra Materieel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R.Vis
    Inmiddels is na 2 volle dagen het verschil tussen borg en huurkosten teruggestort zakelijke klanten zullen dit mogelijk geen schokkend gegeven vinden voor de particulier is dit onaanvaardbaar temeer daar na 3 uur het gehuurde werd teruggebracht en de baliemedewerker na controle gelijk aan kon geven dat e.e.a. in orde was en wat het uiteindelijk af te rekenen bedrag zou worden. Dat de administratieve afdeling daar ruimschoots de tijd voor neemt is klantonvriendelijk.

Ook een klacht indienen over Xtra Materieel?