Opgelost door Xxl-shop.nl: bedrijf reageert totaal niet na retour sturen van een gekocht item

veenmail

Een op 2 oktober door xxl-shop geleverd USB-telefoonkabeltje heb ik retour gestuurd met het verzoek om mijn eur 4,- weer terug te storten. Dat was al binnen een dag, dus ruim op tijd voor een retur en ook inclusief het retourformulier dat op de site van xxl-shop als voorwaarde staat. maar helaas, na diverse rappelmailtjes van mij, eerst vriendelijk maar daarna wat formeler, heb ik tot op heden nog geen enkele reactie van XXL ontvangen. Een helpdesk heeft men niet, telefonisch is men niet bereikbaar en ook het kvk-nummer dat op de site van XXL-shop wordt genoemd, klopt niet. of dat bewust is gedaan of niet is onduidelijk, kortom een zeer lastig te bereiken bedrijf. Overigens is het juiste KvK/nummer wel te vinden: dat is (verwijderd en verplaatst naar prive-informatie). wie weet heeft iemand hier iets aan.

ik wil graag mijn eur 4,- van xxl-shop retour ontvangen. Het belang is dus gelukkig vrij klein, maar gelet op de hoeveelheid klachten over xxl-shop voegt dit voor andere kopers hopelijk iets toe aan het beeld van deze blijkbaar schimmige manier van werken van xxl-shop.

Wij vinden dat Xxl-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

veenmail
    na ruim zeven weken toch nog een antwoord ontvangenvan xxl-shop met excuses. het heeft wel heel erg lang geduurd, maar een dag later ook de gevraagde restitutie ontvangen. klacht opgelost dus,

Ook een klacht indienen over Xxl-shop.nl?