Wij vinden dat Xxl-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Xxl-shop.nl: retour zenden een ramp.
Details
Klacht
begin augustus beamer besteld, voldeed niet aan mijn wensen. geprobeerd terug te sturen, na drie mails en twee telefoongesprekken op eigen kosten terug gestuurd. nu vorige week weer het product thuis ontvangen, met de reden zijn over de 14 dagen retour regeling. Hoe kan ik in godsnaam binnen 14 dagen iets terug sturen als er helemaal geen reactie terug komt. Dit doen ze volgens mij extra, zich niet melden zodat je dan aan het product vast zit.Gewenste oplossing
Mijn retour zending als nog accepteren, een retour adres geven zonder dat het voor mij kosten zijn. En de bestelling bij Klara Verwijderen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.