Klacht Xxl-shop.nl: retour zenden een ramp.

Klachtnummer
# 396207
Gebruiker
Mirian
Datum
0 reacties

Details

Klacht

begin augustus beamer besteld, voldeed niet aan mijn wensen. geprobeerd terug te sturen, na drie mails en twee telefoongesprekken op eigen kosten terug gestuurd. nu vorige week weer het product thuis ontvangen, met de reden zijn over de 14 dagen retour regeling. Hoe kan ik in godsnaam binnen 14 dagen iets terug sturen als er helemaal geen reactie terug komt. Dit doen ze volgens mij extra, zich niet melden zodat je dan aan het product vast zit.

Gewenste oplossing

Mijn retour zending als nog accepteren, een retour adres geven zonder dat het voor mij kosten zijn. En de bestelling bij Klara Verwijderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Xxl-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Xxl-shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen