Wij vinden dat Xxl-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Xxl-shop.nl: Waardeloze webshop
Details
Klacht
December 2019 dit onderstaande probleem met XXL shopGeen retouradres!
Ik heb een paar weken geleden een “nep” Google Chromecast, Mirascreen, besteld.
Was binnen 2 werkdagen binnen, dus dat was top.
Maar de Mirascreen voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik een retourformulier gedownload, ingevuld en gemaild. Geen antwoord, ik nog een keer de mail met retourformulier gestuurd. Wederom géén antwoord! Toen maar gebeld, ze zouden er zo snel mogelijk op terugkomen.
Krijg vandaag, 21 januari, ineens dit mailtje van hen!
Geachte Desiréé,
Hierbij willen wij u informeren dat uw retour helaas is geweigerd.
De reden(en) van weigering worden hieronder vermeld:
- Geen retourformulier aanwezig
- 19-11 geretourneerd, buiten de 14 werkdagen retourrecht
- Handleiding gescheurd
- Binnenwerk verpakking gescheurd
- Buitenkant verpakking een gat
- Kabelbinder niet aanwezig
Eenmalig op uitzondering sturen wij de zending op onze kosten retour.
Mocht u de zending weigeren of opnieuw retour sturen zijn wij helaas genoodzaakt de zending te vernietigen zonder recht op een creditering.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Het xxlshop.nl team
Dit flikken ze dus bij iedereen die bij dit zeer waardeloze bedrijf bestellen! Ook als de verpakkingen niet eens open zijn geweest. De mijne was wel open geweest, maar bij iedereen die retourneert, schijnen ze deze standaardzinnen te gebruiken!
Gewenste oplossing
Dat ik vandaag een aanmaning heb gekregen van Klarna, waar je achteraf kan betalenBijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.