Klacht Xxl-shop.nl: Wordt niet gereageerd bij klachten na defect product te hebben ontvangen

Klachtnummer
# 327508
Gebruiker
A.R. Eekhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

29 augustus een dockingstation gekocht, defect ontvangen. meerdere mails gestuurd die onbeantwoord blijven.
in gebreke gesteld, geen reactie, koop ontbinden, geen reactie. telefonisch contact, dan beloofd ( het call center dat je aan de lijn krijgt) dat je binnen 48 uur wordt teruggebeld.. geen reactie.
Betaling loopt via afterpay en zelfs zij krijgen geen reactie op mail.
Zeer slechte manier van zaken doen, hele dikke afrader.

De oplossing

Koop ontbinden, openstaande betaling bij afterpay annuleren en een retouradres verstrekken waar ik kostenloos het defecte dockingstation naar toe kan zenden .
Mij een bevestiging sturen dat het factuurbedrag is gecrediteerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Xxl-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Xxl-shop.nl?