Klacht XXLHoreca: Track en trace code pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393824
Gebruiker
MarinaIJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De eerste keer dat ik bij XXLHoreca bestelde kreeg ik geen bericht dat mijn bestelling was verzonden, dus ook geen track en tracé code. Deze keer krijg ik wel een bericht dat het verzonden is, maar geen track en tracé code. Ik heb ze vanmorgen gebeld. Ze zouden uitzoeken en mij een mail sturen. Rond 3 uur deze middag, zo bijna 6 uur nadat ik ze gesproken had, toch maar weer gebeld. Ze hadden nog geen antwoord gehad. Er werd mijn beloofd dat ze er wederom achteraan zouden gaan. Ik zou binnen 1 1/2 uur een mailtje krijgen. Inmiddels is het 2 1/2 uur later en nog geen antwoord gehad van ze. Word dus domweg afwachten wanneer het pakket word afgeleverd. Dan hebben ze nog in de voorwaarden staan, dat als het pakket beschadigd is, je deze moet weigeren. Hoe als het pakket bij de buren word afgeleverd omdat je niet thuis zou zijn?

De oplossing

Doen wat ze beloven. Zorgen dat ze hun zaakjes goed op orde hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    MarinaIJ
    Datum
    Deze morgen mijn eigen account eens goed bekeken bij XXLHoreca. Ik had maar een bestelling lopen. De bestelling waarvan ik geen email heb gehad dat deze verzonden zou zijn, en die ik dus al lang en breed binnen heb. Dan nog wel even een puntje. Ze beloven mij tot 2 keer aan toe een mail te sturen. Nou niets ontvangen. Ze konden er dus zelf niet uitkomen. Ik heb ze maar weer gebeld. Heel laconiek word er gereageerd, u heeft uw pakketje toch? Ipv dat ze zeggen, ok u heeft daar een punt. We gaan dit inter bespreken. Nee, het boeit ze gewoon geen sier. Als ze aan het einde van de maand maar hun salaris gestort krijgen. Heel erg onzakelijk.

    Een excuus zou nu wel op zijn plaats zijn.
  2. Auteur
    XXLHoreca
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marina,

    Bedankt voor uw bericht. Wij betreuren de situatie zeer en dit is zeker niet waar XXLhoreca voor staat. Er zit ergens een storing in de koppeling van het magazijn en de verwerking van de track & trace codes. Deze moest handmatig opgevraagd worden en dit vergt helaas veel te veel tijd.

    Wat betreft de eventuele schade. Gezien de situatie wordt daar natuurlijk dan wel op een andere manier naar gekeken.

    Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u evengoed veel plezier heeft van uw lepel!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MarinaIJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een email over dat het pakket verzonden is, hoort te komen voor het pakket is afgeleverd, en niet erna!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over XXLHoreca?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen