Klacht Xxltuinhout.com: Waardeloos

Klusbedrijf Winterswijk

Ik heb vandaag voor een klant "tuinhuisje geïmpregneerd Hugo" geplaats dit huisje is compleet anders als op de afbeelding en als de omschrijving wordt weergegeven. Ik heb nog nooit zo'n troep gezien. Het tuinhuisje is gemaakt van wrakhout veel nieten, die dwars door het hout staken. De cirkelzaag was nodig om diverse delen op de goede maat te zagen. Het dak bestaat uit schroten die niet in elkaar passen. Ook de tekening is zeer onduidelijk. Je zult zelf veel moeten improviseren. Anders krijg je dit tuinhuisje niet in elkaar. De wanden bestaan uit meerdere delen. Alles moet bij elkaar gehouden worden met schroeven. de bijgeleverde schroeven zijn van slechte kwaliteit, niet gebruiken!. Ik vind dit oplichting. een mooie tuinhuisje laten zien 16 mm dit in werkelijkheid 12 mm en totaal anders als afgebeeld,

Ik hoef niets maar voor, maar ik wil enkel waarschuwen niet bij xxltuinhout te kopen.

Ook een klacht indienen over Xxltuinhout.com?