Opgelost door XXLwatches.nl: Verkeerd en te laat geleverd, krijg ook geen contact.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 27925
Gebruiker
Skebiekel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27-05-2013 heb ik een horloge besteld en direct (10:43) per IDEAL betaald bij www.xxlwatches.nl, daarna is alles verkeerd gegaan wat verkeerd kon gaan.

- Levertijd bleek 72 uur i.p.v. 24 uur zoals waarmee werd geadverteerd.
- Verzendkosten a € 3,- werden berekend terwijl verzending volgens website gratis zou zijn.
- Verkeerde artikel is geleverd (zilver i.p.v. zwart) op 30-05-2013
- Geen reactie op verstuurde mail (respectievelijk 29-5 & 30-5)
- Geen gehoor bij bellen (3x op 31-5)
- Geen reactie na insturen contactformulier (31-05), terwijl website vermeld dat er binnen 4 uur contact wordt opgenomen.

De oplossing

Ik wil graag het horloge wat ik heb besteld en ook de ten onrechte in rekening verzendkosten terug. Als dit niet mogelijk is, wil ik volledig betaalde bedrag terug en stuur ik het horloge retour (verzendkosten voor XXL watches).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat XXLwatches.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Skebiekel
    Datum
    Bedrijf heeft excuses aangeboden en klacht opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Skebiekel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XXLwatches.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen