Klacht Y&S Slotenmaker: Oplichters zijn het

MooieVijg#105

Afgelopen donderdag contact opgenomen met het bedrijf, omdat ons toilet niet goed doorliep en de putjes in de achtertuin ook overliepen.
Ze zouden snel iemand langs sturen. Na 1,5 uur stopt er een witte caddy zonder reclame voor de deur. De jongen vroeg wat het probleem was en wilde meteen aan de slag, ik vroeg hem wat de kosten ongeveer zouden zijn. Hij vertelde dat het start tarief € 169,- was, de voorrijkosten € 25,- en als hij iets langer als een uur bezig was dan kwam er iets bij. Hij vertelde ook dat we 2 wkn garantie zouden krijgen op zijn werk.
Hij kon niet wachten om te beginnen. Hij is van 18.15 tot 20.30 uur bezig geweest en het toilet liep door, tussen de werkzaamheden door moest hij af en toe zitten, want het werk was zo zwaar zei hij.
Hij wilde meteen een rekening uitschrijven, maar liefst € 687,38

Meneer rekende naast het start tarief ook nog 5 x 15 min meerwerk a
€ 29,90 en ook nog eens spiraalkosten van 22,5 x € 10
Ik moest het meteen overboeken. Ik voel me zo stom, eerste alarm ging al toen de monteur met een privenummer belde om te zeggen dat hij er met 15 min zou zijn, de 2e alarm ging ik de caddy zag, de 3e toen ik de rekening onder mijn neus kreeg. Ik heb met mijn stomme kop de rekening betaald, want ik was al blij dat het toilet het weer deed.
En wat denk je meneer was weg, ik spel een x het toilet door en hij was gelijk weer verstopt. Ik heb meteen de telefoon gepakt en gebeld met uw-ontstoppingservice waar ik het eerste contact mee had, ze zouden hem meteen weer terug sturen, waarop ik antwoorde stuur hem maar morgenvroeg. Ik vertelde mijn beklag dat ik erom baalde omdat ik bijna € 700,- heb betaald en met hetzelfde probleem zit, de man aan de telefoon zei mevrouw ik snap het ik zal hem laten bellen en het morgen langs sturen. Toen ik had opgehangen wist ik meteen dat ik geflest was en dan de monteur dus niet meer zou komen. Meneer is niet meer geweest en ons toilet loopt nog steeds niet goed door.

Ik ben zwaar opgelicht en wil gewoon mijn geld terug.

Ik moet nu een ander bedrijf inhuren om het op te lossen.

Ik wil mijn geld terug, want het is niet opgelost

Wij vinden dat Y&S Slotenmaker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Y&S Slotenmaker?