Klacht Spoeddiensten: Y.O Service & Onderhoud (niet nakomen van gemaakte afspraken)

Klachtnummer
# 555689
Gebruiker
HLB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ging er vol vanuit dat ik RSS gebeld had maar kreeg Y.O. Service & Onderhoud aan de deur om met een camera het riool te inspecteren. Heb € 555,39 met een tikkie afgerekend en zou de volgende dag het filmpje ontvangen. Mobiele nummer is inmiddels uit de lucht, geen email bekend behalve een noreplay mail. Riekt sterk naar oplichting. Vestigingsadres volgens internet: Braakweg 11, 7605 XR te Almelo. Inmiddels september en niets meer gehoord of gezien!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug aangezien zij hun afspraken niet zijn nagekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen