Klacht Yabphones: Bestelling Iphone niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 276257
Gebruiker
Diem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na bestelling telefoon geen reacties of update per mail en na 10 dagen ook geen telefoon ontvangen

Gewenste oplossing

De bestelde telefoon alsnog leveren.
Geboden oplossing
Tot op heden (14 nov.) zien wij nog geen geld bijgeschreven op de rekening. Mocht dit wel het geval zijn dan meld ik dat ook. Inmiddels is het 17 nov. en ze hebben het geld terug gestort. Als ik niet aanhoudend mails had gestuurd en aangifte van fraude had gedaan had ik waarschijnlijk mn geld nooit terug gezien. Dus "fight for your right" gaat hier toch wel op. Toch geloof ik dat het een criminele bende is. Ik denk dat er zat gedupeerde zijn die al snel het bijltje erbij neer gooien en het zien als een dure les. En het geld van die mensen houden ze in hun zak. Ik heb uiteindelijk 51 dagen na de bestelling geld terug gekregen, lijkt me dat ze het dan toch proberen. En omdat het me zomaar 2 volle dagen en een hoop kopzorgen heeft gekost om uiteindelijk mn geld terug te krijgen, krijgen nog steeds een vette -1
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Yabphones
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Baldé,

    Dank u voor uw email.

    De bestelling is geannuleerd en het betalingsbewijs van de restitutie vindt u bijgevoegd.

    Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

    Met vriendelijke groet,
    Valentijn H - EU

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen