Klacht Yabphones: bij yabphones wordt ik aan het lijntje gehouden. Na 25 mails nog steeds geen oplossing aangeboden.

vader teleurgestelde dochter

We hebben inmiddels in 3 maanden tijd 25 mails verstuurd nadat wij een gsm hebben gekocht die vanuit de doos al defect is aangeleverd. Hoe kan ik redelijke wijs (zolang dat nog gaat) mijn geld terug krijgen? Het vertrouwen is inmiddels zover geschaad dat ik niet de telefoon terug stuur zonder een garantie van het terugstorten van mijn geld. We worden van via onze contactpersoon Katrin die mailt onder een account van ene Jeffrey L aan het lijntje gehouden. Er is constant een paar dagen stilte, dan wordt er gereageerd dat onze gestuurde foto's en filmpjes naar de technische afdeling is. De technische dienst schijnt nu bevestiging aan haar te vragen of het ook werkelijk defect is als zij het controleren. En inmiddels hebben we 4 mails mogen ontvangen dat het haar ook allemaal te lang duurt.... notabene. En dit allemaal met een waarschijnlijk engels antwoord die door een slechte vertaler is omgezet. De helft is onbegrijpelijk zeg maar. Heeft u de capaciteit om hier iets aan te doen. Of laat ik zeggen. Kunt u mij helpen zo niet advies geven waar ik hiervoor terecht kan.

mvg
Een teleurgestelde vader

Gewenste oplossing is mijn geld terug. Ik heb hun het vertrouwen gegeven door vooruit te betalen. Nu ''eis'' ik eigenlijk dat zij mij vertrouwen en mij het geld retour storten voordat ze de telefoon laten ophalen.

vader teleurgestelde dochter
    We zijn een paar dagen verder en het is nog steeds stil aan de andere kant.
    Zeer spijtig allemaal dat na 25 mailcontacten er ineens gewoon niet meer gereageerd wordt. Zijn verdorie sites waar je je vertrouwen in stopt door ook nog eerst te betalen voordat je je spullen krijgt. Dat is dan wel gewoon. Maar het gedeelte na levering is van hun kant het vertrouwen volledig weg. Zeer spijtig allemaal. Hier gaan je emoties wel wat verder naar rechts en links dan je wil.
    mvg.
    vader teleurgestelde dochter
    5 april en nog niets gehoord. Zit ik hier eigenlijk wel goede dingen te doen. Moet ik dit niet melden bij de politie of iets dergelijks. Dit is toch pure diefstal wat er nu gebeurt.
    8 april.
    Inmiddels weer een verzoek gedaan op reactie via de mail. Nog geen contact weer gehad. Volgende mail maar de deur uit. Weet iemand wat ik hier serieus aan kan doen, want dit zet geen zoden aan de dijk. Ben er wel een beetje klaar mee namelijk.
    vader teleurgestelde dochter
    2 weken voorbij en niets gehoord. Er wordt ook niet meer gereageerd. Tijd voor andere maatregelen denk ik.
    vader teleurgestelde dochter
    Nog niets veranderd. Situatie schrijnend.
    vader teleurgestelde dochter
    weer een week verder. nog geen reactie. Dit helpt ook niet....
    vader teleurgestelde dochter
    We zijn nu aan het kijken of we een andere procedure kunnen starten om ons recht te halen.

Ook een klacht indienen over Yabphones?