Klacht Yabphones: Mobiel niet binnen

Klachtnummer
# 284779
Gebruiker
Jewa
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo, ik heb een maand geleden een iPhone 6 plus besteld,
Bestel nummer: 557-2349.
Hij is nog steeds niet binnen.
Mijn geduld begint nu echt op te raken.
Als het nog langer duurt ga ik juridische stappen maken.
1 maand is echt te lang, terwijl op het websites staat dat het 5-8 dagen kan duren.

Gewenste oplossing

M'n mobiel zo snel mogelijk binnen of anders m'n geld terug als het nog langer gaat duren

1 reactie

  1. Auteur
    Yabphones
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Dank u voor uw email.

    Uw bestelling is onderweg van het Verenigd Koninkrijk naar Nederland: https://www.dpd.co.uk/apps/tracking/?parcel=15505364876051*18233&geoSession=4614a94c-7141-4edf-9289-074ad7d237e4&search

    Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

    Met vriendelijke groet,
    Valentijn H - EU

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen