Klacht Yabphones: Opgelicht! Na terugsturen product geen contact meer mogelijk en geen geld terug. Schandalig!

Klachtnummer
# 321692
Gebruiker
BC2008
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een toestel dat ik te laat ontvangen heb in december 2017 met de koerier teruggestuurd, waarna ik het aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Tot op de dag van vandaag heb ik niets meer van hen vernomen, zowel per mail als telefonisch niet. Ik vind het schandalig zoals zo'n bedrijf de mensen probeert op te lichten!

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij uitleg verschaft waarom zij geen enkel contact meer met mij opnemen en geen mails beantwoorden. Daarnaast wil ik uiteraard zoals afgesproken mijn geld terug van het product dat teruggestuurd is.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen