Klacht Yabphones: Opgelicht door Yabphones

Klachtnummer
# 302279
Gebruiker
Janniekeh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een iphone gekocht bij Yabphones. De telefoon heb ik gekregen, maar naar 2 dagen deed die het opeens niet meer. Daarna heb ik een mail gestuurd en zeiden de mensen van Yabphones dat ik mijn iphone terug moest sturen en dan gingen ze hem repareren of dat ik mijn geld terug kreeg.
Na lang wachten zeiden ze dat ik binnen 10 dagen mijn geld terug kreeg, maar dat heb ik nooit gekregen. Nu is het al een paar maand later en heb nog steeds geen geld terug. Als ik Yabphones weer een mail wil sturen, dan lukt dat helemaal niet meer.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Janniekeh
    Datum
    ..

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen