Klacht Yabphones: Refurbished iphone niet gerepareerd, losse schroefjes na aantal maanden, veroorzaken kortsluiging...

Klachtnummer
# 324424
Gebruiker
Isabel2001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een refurbished telefoon iphone 6 64gb gekocht bij YAB phones, heb er ongeveer iets langer mee gedaan dan een halfjaar, toen begon de telefoon niet meer opteladen, alleen heel soms, en het geluid deed het ook niet meer. Ik heb er nog een tijdje met een elastiekje mee erom rond gelopen, want dan laadde het in ieder geval wel nog op ( geen idee hoe ). Uiteindelijk naar de telefoonmaker gegaan, bleek dat ALLE schroefjes aan de binnenkant los zaten, verder was het helemaal niet netjes afgewerkt en lag alles door de war. ( Dit zijn letterlijk de man zijn woorden )

Even voor de info; als er schroefjes in je mobiel los zitten kunnen deze korstluiting veroorzaken... Had ik dit eerder geweten had ik zeker niet zo lang ermee rond gelopen.

Ik zal niet aanraden om je telefoon bij YAB phones te kopen, want ze zeggen wel dat het is gerepareerd en dat ze het weer in een goede staat maken na de eerste eigenaar, alleen is dat bij mij niet het geval gebleken....

De oplossing

Telefoon vergoeden en de repareer kosten vergoeden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen