Klacht Yabphones: Slechte service en niet nagekomen beloftes, graag geld terug betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286581
Gebruiker
Jboele
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 5 oktober heb ik een Iphone bij YAB-phones besteld (order nummer 557-1727). Na een kleine maand heb ik de bestelling geannuleerd, omdat zij de levertijd bleven verlengen. middels zou ik al een kleine 20 dagen terug een terugbetaling van YAB ontvangen moeten hebben maar natuurlijk is dit, evenals alle voorgaande mailtjes, een warmhouder om mij weer een paar weken tevreden te houden. Omdat ik dit graag netjes wil afronden geef ik YAB daarom nog een laatste kans om mijn geld terug te betalen.

De oplossing

Geld met spoed terug betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Yabphones
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Dank u voor uw email.

    Wij hebben met spoed verzocht aan de desbetreffende afdeling om de restitutie uit te voeren.

    Onze excuses voor de vertraging mbt restitutie.

    De restitutie zou u moeten hebben ontvangen binnen 10 werkdagen.

    Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

    Met vriendelijke groet,
    Valentijn H - EU

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jboele
Datum
Uiteindelijke oplossing
Weer wordt mij verteld dat er geld gestort moet zijn. Uiteraard heb ik geen geld ontvangen van YABphones, dus weer een leugen... Middels zijn er ruim 20 dagen verstreken sinds mij verteld is dat mijn geld terug gestort zal worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen