Klacht Yabphones: Slechte service en niet nagekomen beloftes, graag geld terug betalen

Jboele

op 5 oktober heb ik een Iphone bij YAB-phones besteld (order nummer 557-1727). Na een kleine maand heb ik de bestelling geannuleerd, omdat zij de levertijd bleven verlengen. middels zou ik al een kleine 20 dagen terug een terugbetaling van YAB ontvangen moeten hebben maar natuurlijk is dit, evenals alle voorgaande mailtjes, een warmhouder om mij weer een paar weken tevreden te houden. Omdat ik dit graag netjes wil afronden geef ik YAB daarom nog een laatste kans om mijn geld terug te betalen.

Geld met spoed terug betalen

Yabphones
    Geachte klant,

Dank u voor uw email.

Wij hebben met spoed verzocht aan de desbetreffende afdeling om de restitutie uit te voeren.

Onze excuses voor de vertraging mbt restitutie.

De restitutie zou u moeten hebben ontvangen binnen 10 werkdagen.

Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

Valentijn H - EU

Jboele
Weer wordt mij verteld dat er geld gestort moet zijn. Uiteraard heb ik geen geld ontvangen van YABphones, dus weer een leugen... Middels zijn er ruim 20 dagen verstreken sinds mij verteld is dat mijn geld terug gestort zal worden.

Ook een klacht indienen over Yabphones?