Klacht Yabphones: Yabphones radio stilte

Klachtnummer
# 298327
Gebruiker
Puya stinki
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Inmiddels vanaf eind november aan het mailen met yabphones voor een oplossing van mijn kapotte telefoon ( simkaart reader kapot ). Bijna 5 maanden geen telefoon!!!!! Inmiddels heb ik 2 1/2 week geleden mijn telefoon mogen opsturen waarna er weer een lange radio stilte volgt. Ongelooflijk, maar ook triest dat er geen beslissing genomen durft te worden.
Please!! Come on!!!!!

De oplossing

Geld terug is de enige optie

2 reacties

  1. Auteur
    Puya stinki
    Datum
    Nog steeds radio stilte....
    Ook klantenservice ( die normaal gesproken snel reageert ) geeft geen gehoor meer. Totale stilte rondom de opgestuurde telefoon.
  2. Auteur
    Puya stinki
    Datum
    2 keer om reactie gevraagd bij de klantenservice. GEEN respons
    : (

Ook een klacht indienen over Yabphones?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen