Klacht Yagura: All you can eat is het niet wel betalen

Klachtnummer
# 297982
Gebruiker
Mvonk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag avond met mijn vrouw gaan eten bij yagura
All you cane eat zo wordt het beschreven zijn weg gegaan met een lege maag en een voes gevoel
Eerste ronden niet alles gekregen wat we hadden besteld
Tweede ronden 3 van de 10 gerechten
Derde ronden niks
Gemeld bij het personeel en gaven aan dat de keuken niet liep
Na twee uur wachten was de maat vol
Rekening werd aangeboden moesten volle prijs betalen aangegeven er niet mee eens te zijn
De gastvrouw was respectloos naar ons toe niet betalen ze ging de politie bellen
Met onze klacht werd niks mee gedaan en moesten de volle rekening betalen
Anders zal de gastvrouw gerechtelijke stappen ondernemen
Emoties liepen hoog op we hebben maar betaalt maar begrijp niet dat een klant niet naar ons verhaal wordt geluisterd
Ons weekend is met een slechte smaak geëindigd
Wij willen graag gecompenseerd worden
Met vriendelijke groet
Mischa en mellissa Vonk

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yagura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties