Klacht Yaou Muziek: Bedrijf verkoopt een slecht product en levert een slechte service

HWM Smit

Defecte cellokoffer

Op 20 september j.l. kocht ik bij de firma Yaou Muziek in Huizen (N.H.) een cellokoffer à raison van 650 euro. Binnen enkele maanden zijn reeds drie sloten niet meer afsluitbaar en is de koffer onbruikbaar. Probleem voorgelegd aan Yaou Muziek. Eerste reactie: wij kunnen u nieuwe sloten sturen en die kunt er dan zelf opzetten. Vond ik een bizar voorstel en onacceptabel. Koffer naar Yaou gebracht. Nieuw voorstel van hun kant: wij betalen reparatie van één slot en leveren u een hoes (om om de koffer te doen!?). Volgens de door hun geraadpleegde expert zou ik de sloten ‘roekeloos’gebruikt hebben. Volgens mij is daar geen sprake van maar is de constructie van de sloten niet deugdelijk c.q. erg kwetsbaar. Ik vraag om een prijsopgave voor de reparatie (‘kunnen we niet geven want we weten niet hoeveel tijd de reparatie kost’ ), vraag aanvullende informatie over de voorgestelde hoes (een foto wordt toegezegd maar heb ik nooit ontvangen) en ik vraag herhaaldelijk tevergeefs om contactgegevens van de geraadpleegde expert (krijg ik niet).

Ik heb geen enkele vertrouwen in een afdoende repartatie omdat hier m.i. sprake is van een zwakke constructie en de sloten naar alle waarschijnlijkheid weer binnen afzienbare tijd defect zullen zijn. Derhalve stel ik voor het verlies te delen en wens dus 325 euro terug te ontvangen. De koffer mag Yaou Muziek dan uiteraard houden.k.

Wij vinden dat Yaou Muziek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Yaou Muziek?