Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Ik wil, dat Yarden deze omzetting niet uitvoert,de oorspronkelijke polis van AVVL-natura handhaaft

K.B. Landre

Bij dezen maak ik bezwaar tegen de veranderingen die Yarden van plan is te gaan doorvoeren en in het verleden heeft doorgevoerd m.b.t. onze (5 in totaal) AVVL-natura overlijdensverzekeringen, die door Yarden is overgenomen.

Yarden heeft meer veranderingen in de polissen doorgevoerd die nooit zijn teruggedraaid en dit zonder enig toestemming!

Om deze reden verwacht ik, dat Yarden de veranderingen moet teruggedraaien tot op het niveau van de oorspronkelijke Avvl-naturapolis met volledige rechten en plichten. Met de volledige polis dekking van de toen indertijd afgesloten geldende AVVL - Natura polis, zonder weglatingen en/of aangepaste toevoegingen

Ook in de toekomst wil ik geen enkele bijbetaling doen, zoals uw brief (2019 - 07-01) van jongstleden suggereert.

Op dit moment (brief: 01-07-2019) is het voornemen van Yarden om de (AVVL-natura polis) Yarden Pakketpolis om te zetten naar een Yarden Sommenpolis. Om de volledige natura polis dekking te behouden moet de verzekerde een bedrag bij betalen om toch de originele natura dekking, vergelijkbaar met de AVVL-natura verzekering, te behouden.

Ik wil, dat Yarden deze omzetting niet uitvoert en de oorspronkelijke polis van AVVL-natura handhaaft met al zijn rechten en plichten

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?