Opgelost door Yarden Uitvaartverzekeringen: 4 Naturapolissen zijn zonder mijn medeweten omgezet in sommenpolissen.

#CoPe

Onze oorspronkelijke AVVL natura polissen, die ik destijds voor mij en mijn gezin heb afgesloten zijn zonder mijn toestemming en dus onterecht door Yarden omgezet naar een sommenpolis

De onterecht gewijzigde polissen te herstellen naar de oorspronkelijke natura polissen zodat wij verzekerd zijn voor uitvaartkosten op basis van een standaard uitvaart zoals dit gold bij AVVL en mij hiervan schriftelijk een bevestiging te sturen.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

#CoPe
De pakketvoorwaarden zoals destijds met AVVL zijn afgesproken zijn gewoon weer van kracht. Wordt nog schriftelijk bevestigd maar had na 1 uur al een telefonische bevestiging en een e-mail waarvoor mijn complimenten voor deze zeer snelle reactie!

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?