Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: 56 jaar premie betalen voor een schijntje.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375174
Gebruiker
R. Klasen
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Al 56 jaar premie betalen bij Yarden,ik dacht dat mijn ouders en later ikzelf alles goed geregeld had. Voor de tweede keer worden er eenzijdig wijzigingen doorgevoerd. Wat is er met al dat geld gedaan????????

De oplossing

Terugdraaien van deze voorwaarden.

9 reacties

  1. Auteur
    R. Klasen
    Datum
    Yarden reageert nergens op. Telefonisch onbereikbaar.
  2. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Wat is uw vraag precies?
  3. Auteur
    R. Klasen
    Datum
    Ik vind het niet eerlijk dat alle polissen gelijk zijn getrokken.Ik heb 56 jaar lang premie betaald of lidmaatschapsgeld en mijn polis is even veel waard als dat van mijn kinderen. Ik begrijp niet dat dat mogelijk is. Ik kan er ook niet bij dat dit zo maar kan. Hoe kunnen jullie zo veel geld te kort hebben, wat is er met al dat ingelegde geld gebeurd? Daarbij zijn jullie telefonisch onbereikbaar voor vragen. Ik vind dat een beeld van een slechte verliezer. Ik hoop dat in de zeer nabije toekomst beter wordt en dat er gekeken wordt naar de al langlopende polissen.
  4. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. in 2007 is de omzetting niet volgens de voorwaarden gedaan. Feitelijk is het pakket dus altijd van kracht geweest. U heeft dus het pakket zoals u destijds had afgesloten. De kostenstijgingen komen vanaf 2020 voor rekening van de polishouders. Voor de voorwaarden en het pakket van diensten en producten verwijzen wij u graag naar Mijn Yarden en de brief die wij hebben gestuurd.
  5. Auteur
    R. Klasen
    Datum
    Dit is de standaard reactie. Het zou fijn zijn wanneer jullie eens persoonlijk zouden reageren. Ik heb zelfs een voordeelceetificaat voor extra bestedingsruimte. Wat is dat dan waard?
  6. Auteur
    R. Klasen
    Datum
    Dit is de standaard reactie. Het zou fijn zijn wanneer jullie eens persoonlijk zouden reageren. Ik heb zelfs een voordeelceetificaat voor extra bestedingsruimte. Wat is dat dan waard?
  7. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Is het mogelijk dat wij met u hierover volgende week telefonisch contact opnemen?
  8. Auteur
    R. Klasen
    Datum
    Helaas ben ik vanaf 19 augustus weer bereikbaar
  9. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In dat geval willen wij u vragen na uw vakantie zelf even contact met ons op te nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Klasen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry