Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Avvl wordt voor de 2 e keer beperkt in binnen 12 jaar. De verzekerde waarde is veel te laag.

L.E.J. van der Laan

Ik kreeg een enbloc aanpassing van mijn avvl polis die al loopt sinds 1972. In 2007 probeerde Yarden mijn natura polis ook om te zetten naar een gemaximeerde polis. Na een beroepsprocedure bij de kifid werk ik in het gelijk gesteld en hield ik recht op de naturapolis. Met een aparte brief werd ik verzekerd van mijn oude rechten. Nu probeert Yarden het opnieuw. De verzekeraar is al sinds 1 juli totaal onbereikbaar zowel per telefoon als per e-mail. Ze denken waarschijnlijk dit waait wel over.

yarden moet de polis rechten handhaven en geen financiële waarde toekennen aan mijn naturapolis. En Yarden moet haar bereikbaarheid fors verbeteren.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

L.E.J. van der Laan
Alles blijft bij hetzelfde. Na 46 jaar dat de verzekering loopt komt er voor de 2e keer een enbloc wijziging. Je kunt geen kant op, hoogstens afkopen tegen een veel te lage waarde. Een uitvaartverzekeraar is voor de lange termijn en Yarden voert hiermee wanbeleid. Ik dien wel een officiële klacht in bij Kifid. Verder woon ik in Groningen en niet in Culemborg.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?