Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Bezwaar tegen de nieuwe voorwaarden van de natuirapolis

sad Niet opgelost
Waterlanders2019

Vandaag een brief ontvangen van Yarden dat vanaf 2020 extra betaalt moet worden voor mijn dochters crematie, ondanks de naturapolis.
Ik dacht toch echt dat AVVL mij deze polis in 1992 verkocht had onder het motto: dan heeft uw dochter in de toekomst er geen omkijken meer naar, en natura is en blijft natura, dus Yarden moet de diensten verlenen die ik heb gekocht. Je sluit toch niet voor niets een VERZEKERING af.
Wat blijft er nog van de naturapolis over, over 50 jaar alleen nog de kist en de rest moet je zelf maar betalen.
Het blijkt dat Yarden beter voor zijn aandeelhouders is dan voor zijn klanten die ze nu voor alles laten opdraaien.
Ik heb het gevoel dat ik nu met woekerpolis zit, want in 2007 was de waarde hoger dan nu aangegeven wordt in de brief.

DE OPLOSSING
Dat alles wat in de voorwaarden van de naturapolis staat nagekomen dient te worden. Daarvoor is er in 1992 een verzekering afgesloten.

Waterlanders2019
    Nog geen reactie van Yarden ontvangen.
    Gaan ze nog wel reageren
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Bedankt voor uw bericht. in 2007 is de omzetting niet volgens de voorwaarden gedaan. Feitelijk is het pakket dus altijd van kracht geweest. U heeft dus het pakket zoals u destijds had afgesloten. Voor de voorwaarden en het pakket van diensten en producten verwijzen wij u graag naar Mijn Yarden en de brief die wij hebben gestuurd.
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Wij hebben telefonisch contact met u gehad en hopen dat uw vraag naar tevredenheid is beantwoord.

Waterlanders2019
Een meneer van Yarden heeft telefonisch contact met mij opgenomen. We hebben een goed gesprek gehad en heb mij duidelijk uitgesproken hoe ik erover denk. Tot een oplossing zijn wij niet gekomen, Yarden blijft zijn standpunt over de genomen wijzigingen en ik blijf bij mijn bezwaar tegen de genomen wijzigingen. Ik blijf de situatie volgen, mochten er toch nog nieuwe uitgangspunten naar voren komen dan zal ik opnieuw bezwaar aantekenen.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?