Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: De digitale omgeving voor het vastleggen van uitvaartwensen functioneert niet.

Boog

Tot mijn grote frustratie en ergernis verdwijnen in de online-omgeving 'mijn Yarden' steeds opnieuw de uitvaartwensen welke je vastgelegd hebt. Je kunt dan ook niet eenvoudig (kleine) aanpassingen maken, maar moet telkens opnieuw een geheel nieuw formulier aanmaken en volledig opnieuw invullen.
Inmiddels zijn ook de door mij vastgelegde uitvaartwensen ook al tot 4 (!) keer toe volledig verdwenen, meestal nadat Yarden weer een nieuw systeem invoert of websitewijziging doorvoert.
In 2020 is dit natuurlijk te belachelijk voor woorden, dat Yarden geen normaal functionerend digitaal systeem heeft om uitvaartwensen vast te leggen en waar nodig te kunnen wijzigen. Als men zoiets eenvoudigs al niet voor elkaar krijgt, dan geeft dat te vrezen voor het verloop van de uitvaart zelf.
Wanneer je een rechtstreekse klacht indient bij Yarden, krijg je alleen als korte antwoord dat men 'het heel vervelend en lastig vindt dat je telkens opnieuw de uitvaartwensen moet invullen. U kunt uw uitvaartwensen helaas ook niet aanpassen.'
Met andere woorden, goed verhaal, doen we niets mee, gaan we niet wel functionerend maken en u zoekt het verder maar uit. Schandalig dit.

Het lijkt mij dat een digitaal systeem voor het vastleggen van uitvaartwensen bij een uitvaartverzekering/onderneming feilloos behoort te werken. Het gaat hier tenslotte om de core-bussiness van het bedrijf. Het is dan ook ongehoord dat men vaststelt dat het zo is, het 'vervelend en lastig vindt' en er verder niets, maar dan ook niets aan wil doen om het te verbeteren.
Ik wil dan ook dat Yarden het systeem goed functionerend maakt, waarbij gegevens eenvoudig kunnen worden aangepast aan nieuwe situaties en dat sowieso de uitvaartwensen niet steeds 'verdwijnen' en niet meer zichtbaar zijn. Dat is waar ik voor heb betaald en wat ik op zijn minst mag verwachten.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Boog
Geen. Men verwijst opnieuw slechts naar het feit dat de systemen niet naar behoren functioneerden en geeft zelfs zelf aan dat ook het 'nieuwe mijn Yarden systeem' soms niet naar wens werkt. Verder komt men slechts met een uitleg hoe je het systeem moet gebruiken, hetgeen mij reeds genoeglijk bekend is. Op geen enkele wijze komt men met een oplossing voor of tegemoetkoming in het feit dat ik nu in de afgelopen jaren al 4 (!) keer mijn wensen opnieuw heb moeten invullen, waarna ze na verloop van tijd weer onvindbaar werden in het systeem. Yarden bewijst op alle fronten steeds vaker één grote teleurstelling te zijn die ons vertrouwen en de flinke bedragen die we betalen niet waard te zijn.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?