Opgelost door Yarden Uitvaartverzekeringen: De uitvaartverzekering is ongevraagd veranderd van een naturapakket in een sombedrag.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 359619
Gebruiker
K. Beuckens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn echtgenoot en ik hebben in resp 1967 en 1973 een uitvaartverzekering in natura afgesloten bij de FUV CVO. In 1994 is de FUV CVO overgenomen door NUVA en iomstreeks 2002 is deze laatste overgenomen door Yarden. In 2004, 2005 en 2006 was de verzekering nog steeds een FUV naturapakket. In 2007 is dit ongevraagd veranderd in een sombedrag.

De oplossing

Beide uitvaartverzekeringen terug omzetten in een naturapakket

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K. Beuckens
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben de keuze om het pakket van diensten af te nemen zoals dat tot 1 jan 2007 gold.En we behouden de mogelijkheid om tzt te kiezen voor een sombedrag met eventuel het ledenvoordeel. Dit is schriftelijk bevestigd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen