Opgelost door Yarden Uitvaartverzekeringen: een Naturaverzekering afgesloten bij AVVL. Yarden, de huidige rechtspersoon heeft de polissen, zonde

content Opgelost
Marinus#59

in 2002 een Naturaverzekering afgesloten bij AVVL. Yarden, de huidige rechtspersoon heeft de polissen, zonder onze uitdrukkelijke toestemming, omgezet in een sommenverzekering

de aangegane Naturapolis bij AVVL hoort gewoon in takt te blijven, volgens de wet.

Marinus#59
De oude voorwaarden blijven van toepassing, ik zal hier per post bericht over ontvangen,hebben ze beloofd. Mijn klacht hier was beantwoordt binnen 30 uur, dus dat is snel.... Brief ontvangen inmiddels, 4 dagen na deze klacht hier, dat de nabestaanden te zijner tijd mogen kiezen tussen hun slechte nieuwe pakket, en het oude AVVL pakket....(zo van....je kan kiezen tussen maximaal 3400 euro vergoeding, of de totale kosten van begrafenis via de oude AVVL voorwaarden...beetje raar, alsof sinterklaas zegt:je mag kiezen of je 5 euro of 40 euro wil...

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?